Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je de eerste bestelling op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, heb je het pakket de volgende werkdag in huis! Het pakket past in de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.
Wat zijn de betaalmethodes?
iDEAL
Op onze website heb je de keuze om via internetbankieren te betalen. iDEAL is een veilige betaalmethode die wij aanbieden. Het grote voordeel is ook dat jouw betaling direct bij ons bekend is en wij snel kunnen leveren. Betalen met iDEAL is gratis.
Overboeking
Nadat jouw bestelling is ontvangen krijg je van ons een bevestiging per e-mail. In deze orderbevestiging staan de bankgegevens en het totaalbedrag dat je kunt overmaken. Nadat jouw betaling door ons is ontvangen wordt jouw bestelling direct verzonden.
Bancontact / Mister Cash
Ook voor klanten uit België hebben wij een makkelijke en snelle betaalmethode namelijk Bancontact / Mister Cash. Nadat jouw betaling is gedaan wordt jouw bestelling de eerstvolgende gelegenheid verzonden.
KBC/CBC-Betaalknop
Nog een betaalmethode voor klanten uit België.
Belfius Direct Net
En nog een betaalmethode voor klanten uit België.
Sofort Banking
Ook voor klanten uit Duitsland hebben wij een makkelijke betaalmethode, namelijk Sofort Banking. Nadat jouw betaling is gedaan wordt jouw bestelling de eerstvolgende gelegenheid verzonden.
Hoe kan ik retourneren?
Voor bestellingen bij Vitalio Voedingssupplementen geldt een zichttermijn van 15 dagen vanaf het moment dat de bestelling is ontvangen. Vitalio Voedingssupplementen kan uitsluitend ongeopende verpakkingen terugnemen. Indien je de volledige zending retour stuurt, ontvang je ook de verzendkosten retour indien je deze aan ons hebt betaald. Wanneer je een gedeeltelijke bestelling retour stuurt, ontvang je uitsluitend geld retour van dit/deze artikel(en) en niet de verzendkosten tenzij wij per abuis een verkeerd artikel hebben verzonden.
Belangrijk!
Wanneer je een artikel retour wenst te sturen dien je dit vooraf aan te geven bij ons. Je kunt hierover contact opnemen via info@vitalio.nl. Je ontvangt dan belangrijke informatie over het retour sturen. Nadat je hebt aangegeven het artikel retour te sturen moet het artikel binnen 15 dagen retour worden verzonden, anders vervalt het retourrecht.
Verzendkosten en aflevering
Verzending en aflevering
Bestellingen bij Vitalio Voedingssupplementen worden, indien voor 15.00 uur besteld (ma. t/m vr.) en mits voorradig, in de regel dezelfde dag verzonden.
Nederland
Verzendtarieven zijn op basis van het totaal orderbedrag van de bestelde producten
Bestelling tussen 0 en 50 euro
€ 2,95 Brievenbuspost zonder Track&Trace
€ 6,95 Brievenbuspost met Track&Trace
€ 9,95 Verzekerde zending met Track&Trace
Bestelling vanaf 50 euro
Gratis - Brievenbuspost met Track&Trace
€ 7,95 - Verzekerde zending met Track&Trace
Bestelling vanaf 100 euro
Gratis - Brievenbuspost met Track&Trace
€ 4,95 - Verzekerde zending met Track&Trace
Vitalio behoudt zich altijd het recht om zendingen met een hoger risico* te versturen middels een verzekerde zending (bijkomende kosten voor onze rekening).
*Hoger risico = Een hoge waarde van de bestelling en/of bij verzending aan adressen of personen waarmee in het verleden problemen zijn ontstaan tijdens de aflevering.
Europa (België en Duitsland)
Verzendtarieven Europa
€ 4,95 (EU zending brievenbus)
€ 13,50 (EU zending pakketpost met Track&Trace)
Heb je een klacht?
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vitalio.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hoe werkt het puntenspaarsysteem?
Met ons puntenspaarsysteem spaar jij als klant voor kortingen op onze producten. Bij elke euro spaar je 5 punten en bij 200 gespaarde punten krijg je 1 euro korting op je volgende bestelling! Zo spaar je al snel voor flinke kortingen!
Alles wat je hiervoor hoeft te doen is een account aanmaken. Hierop worden jouw punten bijgehouden en bij het afrekenen zie je hoeveel punten je op dat moment kunt besteden. Op deze manier zijn kortingen verdienen en besteden heel eenvoudig!